Imagine LOGO
Imagine Logo? Darbo aplinka.
Kompiuterinė konstravimo sistema „Imagine logo„.
* Legaliai parsisiūsti programą galima ČIA (tik užpildykite pateiktą formą) *
arba laikinai iš čia: LOGO 1 | LOGO 2
Logo sistema – tai kompiuterio programa, taikoma vaikų mokymui ir mokymuisi. Pagrindinis Logo sistemos veikėjas – Vėžliukas, kuris „gyvena” kompiuteryje ir vykdo įvairias jam nurodomas komandas. Kartu su Vėžliuku vaikai piešia, konstruoja, modeliuoja, kuria animacinius filmukus, žaidimus ir kitus projektus.
Image Logo programa sudaryta iš dviejų dalių: konstravimo programos ir piešimo programos.
Pagrindinės Imagine Logo komandos ⇓
KOMANDA | TRUMPINYS | PASTABA, PAVYZDYS |
priekin | pr | pr 50 |
atgal | at | at 50 |
dešinėn | dš | dš 90 |
kairėn | kr | kr 90 |
eisim | es | es |
piešim | pš | pš |
namo | – | Grąžina vėžliuką į centrą (piešinio nenutrina) |
valyk | – | Išvalo lauką, bet vėžliuko nepasuka |
valyk.vėžliuko.lauką | vvl | Nutrina piešinį, vėžliukas atsiranda centre |
trept | – | Paliekamas vėžliuko kaukės anspaudas |
pieštuko.storis! | ps! | ps! 15 |
pieštuko.spalva! | psp! | psp! 10 |
spalvinimo.spalva! | ssp! | ssp! 9 |
skritulys n | – | skritulys 50 |
apskritimas n | – | apskritimas 50 |
spalvink | – | Spalvina |
trinsim | tr | trinsim atgal 50 (tr at 50) |
slėpkis | sl | Paslepia vėžliuką |
rodykis | rd | Sugrąžina pasislėpusį vėžliuką |
eik.x.y skaičius skaičius | – | eik.x.y 100 -200 – vėžliuko koordinatės |
piešk.tekstą [tekstas] | – | piešk.tekstą [tekstas] |
bet.koks | – | bet.koks 15 – ima atsitiktinius pieštuko storį, spalvą |
kartok | – | kartok 4[pr 100 dš 90] – brėžia kvadratą kartok 360 [pr 1 dš 1] – brėžia apskritimą |
Imagine LOGO mokomoji vaizdo medžiaga
1. Kaip parsiųsti ir įsidiegti Imagine LOGO
2. Imagine LOGO trumpa apžvalga. Darbo aplinka ir pagrindinės vėžliuko komandos.